poniedziałek, 18 stycznia 2016

Nosimy się - chustoprzygoda

Jak już wspominałam TUTAJ, nosić trzeba! Pytanie tylko jak? Na rękach? I tu najczęstsze powody, aby tego nie robić:
- bo dziecko ciężkie już i ręce bolą
- ręce zajęte, nie mogę nic zrobić, a przecież dom sam się nie posprząta, a obiad nie ugotuje
- nie mogę wiecznie nosić Malucha, bo muszę też czas poświęcić Starszakowi
- bo się przyzwyczai
- bo, bo, bo.... 

Jest na to rozwiązanie! Chusta! Tak, tak, taki długi kawał materiału Wam pomoże, a niektórych z Was uratuje! W późniejszym okresie, kiedy dzidziuś już sam potrafi siadać, można rozpocząć przygodę z nosidłem ergonomicznym.

Ja moją przygodę z chustą, rozpoczęłam dopiero jak Córcia skończyła 15 miesięcy. Do dzisiaj żałuję, że się tak późno zdecydowałam, ale co zrobić, mądry Polak po szkodzie :-) Pomimo to, Córka zaakceptowała chustę i czasem sama dopomina się o wrzucenie na plecy. Także jeśli intuicja podpowiada Wam, żeby wiązać Malucha, to pamiętajcie, że nigdy nie jest na to za późno :-)
Chusta ratuje zawsze i wszędzie:
- na spacerze, gdy wózek jest be (można zainwestować w chustę, zamiast w wózek)
- podczas ząbkowania
- podczas kangurowania
- gdy potrzebujemy ogarnąć w domu (chociaż ja wychodzę z założenia, że ja nie mam bałaganu w domu, tylko mój dekorator wnętrz ma 1.5 roku)

- gdy są problemy z zasypianiem

- jako hamak

- do zabaw, typu przeciąganie

- i co Wam tylko przyjdzie do głowy B-) 

Rodzajów chust i nosideł, jest na rynku naprawdę sporo. Dlatego zanim podejmiecie jakiekolwiek decyzje o ich zakupie, poczytajcie trochę. Dowiedzcie się czym różnią się nosidła od wisiadeł, kangurek od kieszonki? Czym jest pp? Nowa czy używana? Po co łamie się chustę? Itd. Te i inne ciekawostki chustonoszenia, pojawią się po zakończeniu wpisów o filarach RB :-)

Poniżej efekt dwóch miesięcy noszenia..tylko chusta trochę za krótka :-D


3 komentarze:

  1. Przy następnym spróbuję bo pierwsze nie chciało ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z góry zachęcam do podjęcia wyzwania, z dobrym doradcą noszenia :-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń