wtorek, 12 stycznia 2016

Nadeszła wiekopomna chwila :-)

Witajcie :-D 
Mam na imię Sandra, mam 30 lat (tak, tak, mam trójkę z przodu i nie wiem czy powinnam się tym chwalić, ale co tam, raz się żyje). Jestem Mamą, od przeszło 18 miesięcy, a także Żoną od ponad pięciu lat. Od teraz również blogerką. Chociaż nie wiem, czy założenie bloga i utworzenie jednego wpisu, daje mi prawo aby się blogerką nazywać B-) ale ze względu na to, że w życiu nie pomyślałam, że będę pisać coś, cokolwiek, co inni będą czytać, to to zrobiłam i zrobię jeszcze raz: jestem blogerką! Chyba zaczyna mi się to podobać :-)

Teraz tak troszkę ogólnie, napiszę o czym będzie mój blog. Będzie o miłości, ale nie takiej normalnej, damsko-męskiej (chociaż może kiedyś), tylko RODZICIELSKIEJ. Będzie o rodzicielstwie bliskości, szacunku do tego małego człowieka, który pojawił się na tym świecie, pomimo że się o to nie prosił. Będzie o metodach, które pomogą nam tę bliskość podtrzymywać. Będzie o zaufaniu do natury, karmieniu piersią, współspaniu, chustonoszeniu.
Nie obiecuję, że będę pisać codziennie. W końcu jestem Mamą i Żoną na pełen etat, ale będę się starać :-)
Trzymajcie kciuki.
Dobranoc :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz